نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2047
-
الف
+

به زودی؛ برنامه پر مخاطب «صندلی داغ» از رادیو نمایش ایران

«صندلی داغ» برنامه محبوب دهه ۸۰  ایران قرار است به شکل رادیویی و با گردانندگی «ایرج نوذری»  تولید شود.

به گزارش آی فیلم2، «صندلی داغ» برنامه محبوب دهه ۸۰  ایران که با گردانندگی  زنده یاد «منوچهر نوذری» نشر  می‌شد، قرار است به شکل رادیویی و با گردانندگی «ایرج نوذری» تولید شود.

حالا پس از چند سال غیبت برنامه صندلی داغ در تلویزیون ایران، این بار رادیو ایران تصمیم گرفته این برنامه را  به شکلی تازه برای مخاطبان خود تولید کند. طبق برنامه ریزی های انجام شده، بناست «صندلی داغ» با حضور چهره های مختلف و با سبک و سیاقی متفاوت در رادیو نشر شود.

«محمد سوهانی» مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش ایران در خصوص تولید این برنامه عنوان کرد :گفت و گو های چالشی و سخت همواره طرفداران زیادی در شبکه های رادیو تلویزیونی سراسر دنیا دارد. به همین منظور شبکه رادیویی نمایش ایران در کنداکتور نوروزی 1400 یک «هارد تاک» ویژه تدارک دیده که قطعا بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: تصمیم داریم برنامه «صندلی داغ» را به شکل رادیویی احیا کنیم و طی آن چهره های شاخصی روی صندلی داغ بنشینند و به سوالات چالشی گرداننده پاسخ دهند.

سوهانی درباره گرداننده این برنامه نیز گفت: اجرای برنامه را به «ایرج نوذری» سپرده ایم و بناست مهمانان در مقابل چالش های ایرج نوذری بنشینند و به سوالات وی پاسخ دهند.

مدیر کل هنرهای نمایشی ایران درباره مهمانان برنامه نیز توضیح داد: در تلاش هستیم تا مهمانانی متفاوت از همه حوزه ها داشته باشیم. مهمانان مختلفی که قطعا حضور متفاوتی را در یک برنامه تجربه خواهند کرد و به سوالات صریح و شفافی پاسخ خواهند گفت. 

گفتنی است برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» برای اولین بار در نوروز سال 1383 نشر شد.

به نقل از فارس، آغازگر این برنامه «داریوش کاردان» بود که سوالات بسیار جنجالی از مهمانان خود می پرسید.

کاردان
از آنجایی که نشر برنامه مورد توجه و اقبال مخاطبان قرار گرفته بود، مدیران آن زمان تصمیم گرفتند که برنامه را به صورت هفتگی نشر کنند و به همین دلیل سر و شکل برنامه را تغییر دادند. دکوری متفاوت برای برنامه رقم زدند و زنده یاد «منوچهر نوذری» جایگزین داریوش کاردان در این برنامه شد.

نوذری.

در نوروز سال 84 و پس از خداحافظی مرحوم منوچهر نوذری، «احمد نجفی» گردانندگی صندلی داغ را بر عهده گرفت. این اجرا تا حدود یک سال به صورت هفتگی ادامه پیدا کرد و در نهایت سازندگان در سال 85 و ویژه برنامه نوروزی باز هم به داریوش کاردان رسیدند. 

نجفی

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر